DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON DISPUTANDUM


Seneca a spus-o... Eu, muritor de rand, gandesc ca trebuie sa ai o anumita structura mentala sa poti sa pui in picioare acesti pantofi. Flash-uri de constiinta, imi reamintesc totusi ca absoluti toti indivizii de sex masculin pe care i-am vazut incaltati cu asa ceva, erau departe... si asta probabil pentru faptul ca pur si simplu sunt pantofii ideali pentru zbor! Pana la urma, fiecare isi alege singur pantofii in care merge cel mai bine in viata! :)

Walking in my shoes - D.M.



O(z) zy buna!

10 comentarii:

Radu Eftimie spunea...

mmmm, par masura mea :)))

VORBARETU' spunea...

ezact! si se potrivesc cu tinuta ta din pozele pe care le-am facut in parculetzul de langa casa voastra=muntii carpati aka predeal, cand aveai ca accesoriu un fes de punga... remember? sau te-ajut cu o postare de fotografie pe-acilea.... :)))

Radu Eftimie spunea...

cat de saritoare esti, multumesc mult. as prefera totusi sa nu. Am si io niste poze simpatice :) cat despre fitzuici... multumim pentru aprecieri, au le-am inteles deplin :D

Itterapia spunea...

Poate nu te-ai uitat la blogroll! ;)

Radu Eftimie spunea...

ba m-am uitat, multumesc, dar "B"-ul din R&B e putin fortzat. B-ul se ocupa strict de partea tehnica a blogului, cel putin deocamdata.

Radu Eftimie spunea...

ohooo, multumim si pentru link!

VORBARETU' spunea...

E facut de Vasile... ;)

VORBARETU' spunea...

Ba, mie si lui vasile ne place site-u ... Abia asteptam sa facem si niste comenzi online!

Radu Eftimie spunea...

:))) cat de departe bati. imi place cum gandesti. Multumesc Vasile! ;)

Itterapia spunea...

Bai, nu e departe... Un mouse, doi...maww!