Romtelecom revine: DolceTV.ro

V-am spus ca in curand viata noastra va depinde de o conexiune la Internet sau ca ne vom muta pe... Internet. Incet, incet vad ca aveam dreptate: Pentru cei care poseda o legatura la Internet sau li se permite accesul la Internet, dar mai ales pentru cei care lucreaza in Comunicare si PR si nu vor sa fie depasiti de evenimente sau stau in fata calculatorului 99% din timp, Romtelecom a lansat portalul video integrat online DolceTV.ro, care aduce pe aceeasi platforma filme, emisiuni TV live sau inregistrate si transmisiuni sportive. L-am testat si eu aseara, pentru ca am acces la Internet de acasa si am fost foarte multumita.

Platforma Dolce TV Online include patru sectiuni: Filme, TV, Sport si Divertisment. Interfata este "prietenoasa" (imi place termenul, se foloseste!) si permite selectarea postului de TV, emisiunii sau filmului dorit. Daca doriti si voi sa testati sau pur si simplu lucrati intr-un domeniu in care stirea este obiectul muncii voastre, portalul va pune la dispozitie accesul la 15 posturi. Daca vreti sa va convingeti, click aici.


Niciun comentariu: