Sa visam in culori!

De ceva timp in urma, mi-am dat seama ca eu nu mai visez, sau daca o fac, nu mai am vise in culori. Desi un fapt banal la prima vedere, chestiunea in cauza poate duce pe termen lung la numeroase neplaceri, fie si numai luand in calcul cele cateva functii esentiale ale visului, dintre care cea mai importanta este functia compensatorie :

"Visul compensează deficienţele personalităţii acelor oameni care au o opinie foarte bună despre ei înşişi sau care fac proiecte grandioase fără legătură cu capacităţile reale şi tot visul îi avertizează de pericolul demersului lor. Astfel, simbolurile viselor sunt mesagerii indispensabili care transmit informaţia dinspre partea instinctivă spre partea raţională a minţii umane. Visele sunt deghizarea unei dorinţe, spune Freud. "

Fie luand in calcul si numai aceasta functie, apare foarte clar pericolul la care sunt expusi cei care nu dorm suficient pentru a putea visa sau dorm, dar nu viseaza. Despre cauzele absentei viselor, dar mai ales a celor in culori, in special lipsa culorilor vii din gama: rosu, violet, orange, etc., intr-un post viitor. Probabil ca daca n-as fi stiut de la ce mi se trage, as fi intrat in panica, intrebandu-
ma daca este normal sa fie asa... :)

precizare: din cate mi s-a spus, nu ma numar printre oamenii cu scopuri imposibile; exemplificarea era doar informativa si nicidecum exhaustiva ;)

Deci dragii mei, visati; daca se poate in culori! tu de cand n-ai mai visat in culori!? :)

The Synthetic Dream Foundation

5 comentarii:

Drace spunea...

Visează cineva în culori?

VORBARETU' spunea...

nici tu? hmmmm...iei vreun tratament?

Drace spunea...

Nici eu, nici restul, poţi să spui că ai noroc dacă se întămplă măcar o dată, e o sărbătoare.

itterapia spunea...

o sg data, acum vreo 30 de ani...

itterapia spunea...

...visul si forma lui e infl. de activitatile din amurg, starea de alterare a constiintei - am baut o bere cu amicii de ex., starea de sanatate, substante chimice ingerate