Tupeu de Google

Posesorii de iPhone și iPad s-au lasat “surprinși” să afle ca exista un fisier care retine informații despre locurile în care au fost, lucru care era evident pana la urma (!!), doar e vorba de un celular care te localizeaza fie si numai pentru faptul ca il folosesti ca telefon mobil si transmite un mesaj la aproximativ 7 secunde la “baza”.

Eu nu ma las deloc surprinsa de fisierul de pe gadgetul cu pricina, insa nu sunt de acord cu politica celor de la Google. Poza e absolut autentica, mi-am trimis-o de pe telefon pe computer pentru a ma minuna. Noroc cu baietii astia, ca uite-asa mi-am dat seama unde dispare prosopul de pe bancuta cand bate vantul undeva, intr-un satuc din Tara Fagarasului... Mie-mi suna “a-la” protectia consumatorului si nu numai, dar asa, cu rezonante tarzii...

PS: Baietii nu sunt doar voioristi, ci chiar macabri. Facand zoom pe poza, am sesizat ca in masina se afla cineva, pe locul soferului. Umbland prin amintirile recente, mi-am adus aminte ca ...raposatul meu unchi obisnuia sa leneveasca uneori in masina, pe scaunul comod de Logan!

Niciun comentariu: