Homo indooris frecatus pecasus pe la Jii

Asta este specia din care fac parte eu. Homo indooris frecatus pecasus! Am gasit la Radescu - aka indooris freelancerus (:))) - site-ul cu testul cu pricina si recunosc ca dupa ce am citit acolo ca mai sunt oameni ca mine, m-am mai linistit un pic. Incepusem sa ma gandesc la o programare la psiholog! :)

In rest si prin urmare, vine vacanta cu trenul din ...Targu Jiu si tare mi-e frica de va trebui sa merg mai mult de 100m de la masina la cabana. Pe langa traseul dubios pe care mi l-a indicat cabanierul din Muntii Parang, la a carui cabana vom trage, mai am o temere: ca la cabana nu va merge netul! Apropo, cine-a fost de curand la Tg. Jiu, sa-mi lasa un mail cu starea drumului pe traseul: Bucuresti, Pitesti, Rm. Valcea, Novaci, Tg. Jiu si mai departe, intrare in defileu pana la prima gura de scapare in inaltimile Parangului! Dupa, 'om mai vedea!

Niciun comentariu: