Teoria relativitatii - Las' ca poate merge si asa!

As incerca sa trec anul asta peste Transalpina. Ca orice om prevazator am sunat (la diferite institutii, firme, organizatii, cluburi, etc) sa ma interesez daca merge fara sa ard scutu', cum am facut acum vreo 2 saptamani prin niste munti mai pasnici de-am rupt masina. Am primit atatea raspunsuri cate telefoane am dat. Si voi mai primi si de-aici incolo daca ma incapatanez sa fiu un om prevazator, sa dau telefoane pentru informare si nu voi pune piciorul pe acceleratie-ambreiaj-frana-stop(!!) sa vad cu ochii mei de merge sau nu merge treaba.

De ce se-ntampla asa?! De ce sa ma mai supar?! Pe undeva e mai bine asa. Iti lasa o portita de iesire, lasa loc la un evantai de raspunsuri, de interpretari. Lasa loc la putin optimism, ce naiba?! Daca mi-ar fi spus cineva clar, de la Consiliu Judetean Valcea sau de la Drumuri, etc., "Nu trece de Ranca!" mi-ar fi stricat ziua. Asa, in inocenta-mi infantila o sa merg, o sa vad si poate o sa mai scriu candva pe-aici cum a fost.

Doamne ajuta!

Niciun comentariu: