Frunza verde de dai, n-ai sau cum am ajuns leftera

Mare adevar, pentru ca atunci cand apare o "nenorocire", mai apar una si chiar doua... ei, acuma n-o sa zic ca e o nenorocire ca se insoara nepota-miu, ba mai mult, e o sarbatoare, numai ca antisociala cum ma stiu de la o vreme, cred ca doar o sa fac act de prezenta, retragandu-ma in autismul meu "dobandit". Apoi, Petrica, motanul meu mezin, dupa o criza de convulsii cum n-as mai vrea sa vie, si-a primit verdictul necrutator: "D-ra, aveti un motan obez, diabetic si cu pancreatita!" Si nu oricum! Elucidarea misterului crizelor convulsive din ultima vreme s-a produs contra unui onorariu sensibil semnificativ: cam 4 milioane de RON, cu tot cu fenobarbitalul pentru pisici in criza de encefalopatie hepatica. Si, buninteles, cu analizele de rigoare! Nice, nu?! Sa mai continui? Doar cu o concluzie, traita dureros de cateva luni, aceea de a fi imprumutat bani, fara a-i mai primi inapoi. Drama este ca foarte curand va trebui sa ma imprumut eu, daca nu-mi recuperez macar o parte de bani. Sunt curioasa de doua chestii:

1. cui o sa-i cer si...
2. cine-mi va da si mie bani, acum, la nevoie?
Ei? Va spun eu, intrebarile sunt pe cat de grele, pe atat de usor de capatat raspuns! Off...

Restul e bine...


Money - Pink Floyd, dragii mei! Si nu faceti ca mine... :(

2 comentarii:

Didi spunea...

Capul sus! Mâine e sâmbătă. Mozart toarce și îl salută pe convalescent.

IT terapia spunea...

mawww!

ps: petrica prefera comunicarea online ;) cred ca a trimis deja cateva mesaje lui mozart! acum are si o scuza oficiala: e nebun cu acte! ;)