"Nu prea pareti genul de persoana..."

Vine o vreme cand fiecare ajunge sa fie... legitimat. Asta daca intre timp n-a reusit sa-si faca propria legitimare. Pe strada, in autobuz, tramvai, etc. Si cum ziua buna se cunoaste de dimineata (lipsa semnal in coada tevii de la RCS, anuntat incident ora 7.30, se va rezolva candva, deocamdata ascult muzica celor de la call center-u' lor, o stiti desigur, e vorba de muzica aceea relaxanta, bla, bla), e normal s-o tinem tot asa. Asa ca iata-ma in autobuz, cerandu-mi-se una bucata act de identitate, legitimatie, CI, BI, etc, orice, oferind actul respectiv si primind, la schimb, urmatoare replica, dupa o circumspecta evaluare a actului prezentat: "Nu va suparati, mai puteti sa-mi prezentati si ate acte, stiti, nu prea pareti genul de persoana?!".

Sa mai spun ce a urmat? Nu sunt un om agresiv, mai mult, mi se spune ca sunt prea toleranta si iau pozitia de drepti si cand nu merit (;)) Si pt. ca nu ma laud cu aceste calitati ale mele, o sa spun mai mult, ca sunt luata chiar de fraiera de multe ori...

Domnului controlor de bilete nu am mai apucat decat sa-i vad sapca rosie de stelist, sucindu-i ecusonu' agatat de git ca sa-i pot vedea si io numele, in timp ce-i ceream si eu sa se legitimeze.

In fond, nici el nu prea parea genul de persoana...


Deathstars - Night Electric Night

Niciun comentariu: