Odihneste-te in pace, Viorel Ristea!

"Culturismul prin natura sa, imbunatateste functionarea intregului organism si ii va intari sanatatea. Printr-o alimentatie sanatoasa asociata cu practicarea antrenamentelor cu greutati, organismul nu numai ca se dezvolta armonios, dar se mai si pastreaza in aceasi forma foarte multi ani..." Da? Eu intodeauna m-am indoit de atributul de "sport de lux" al culturismului. Si bine ca m-am oprit inainte de a continua!

Pe baiatul asta, foarte tanar, l-am intalnit acum vreo 5-6 ani, undeva intr-un sediu al Redis Nutritie, pe care l-am gasit cu greu prin spate la Romana. Nu stiu decat ca radea intruna de ce cumparasem eu (pastile de calciu, magneziu si vitamina d si niste suplimente de tip Burner). Probabil ca-si imagina ca iau pastile de slabit! Sau ca fac culturism! Odihneste-te in pace, Viorel!

Niciun comentariu: