Supararea Rusaliilor

Matusa la telefon: "...si nu uita de Rusalii; nu speli, nu calci nici Duminica, nici luni, dar n-ar strica s-ajungeti la biserica! Numai te rog eu, nu face treaba ca e cel mai mare pacat!"

Buuun! Acum eu ce sa fac? De cel putin 3-4 ani, prestez cu drag la fabrica, nejudecand cu capul meu neghiob, nu numai de ziua de Rusalii, Paste, Craciun, Anul Nou, Sfanta Maria, etc., sambetele, duminicile (cand Biblia spune ca a dat omului cea de-a saptea zi ca sa se odihneasca) etc., suparand pe toti sfintii, arhanghelii, iele sau fecioare, toate cate chipuri si nume s-or mai fi gasind de suparat prin calendarul nostru religios. Si sincer, ma vreau si incerc din rasputeri sa fiu o persoana evlavioasa, cat/cum pot eu.

Si-as intreba-o pe matusa mea de la Vad, oare s-or supara Ielele - Rusaliile tot pe mine ca-mi bat joc de ziua lor, azi ca si ieri, ieri ca si maine... Pacatele tot eu le-oi duce, ca vina n-ar parea a fi a mea...?! Si daca continuam in pacat, bagand in pacat si pe altii, doar din placerea noastra si dupa mintea noastra, de ce ni se pare uneori ca soarta ne e potrivnica?

Revenind pe Pamant, fetele Rusaliile, par a fi ele destul de importante de Li s-a dat o Zi Libera Nationala sa le cinstim asa cum trebuie... Dilema mare am Doamne la tine, insa sa ma ierti in Pacatele mele de maine, de poimaine, de azi, de ieri si cate-or mai va sa vie.

Stau si ma-ntreb uneori: pe ce lume traiesc matusile noastre? :))

Niciun comentariu: