Antidot la criza, fel si fel

Am incercat in zadar sa-mi pastrez seriozitatea (asa cum am incercat in zadar sa adorm) citind un articol profund de serios in evz.ro, mai ales ca e o ora din noapte in care, citind burtierele televiziunilor, nici ca se mai pune problema de-a pune geana pe geana de teama nu a insomniilor, ci a cosmarurilor de la miezul noptii. In plus, pentru a-mi cauta motivatii, risc chiar sa le gasesc, gandindu-ma ca articolul respectiv nu e chiar o pierdere de timp, tine de pregatirea mea de psiholog, deci nu se pune problema sa-mi pierd vremea. Ehh, dar dupa ce citesc eu cu toata seriozitatea de care pot da (uneori) dovada, despre necazul baiatului asta care a inceput sa dea rateuri chiar si cu prietena, tot din cauza nenorocitei asteia de crize, dar pentru care, evident, psihologul este gata sa dea o mana de ajutor cu cateva sfaturi printre care invariabilul: luati un carnetel, notati si incercaţi după acest "inventar" să vă întrebaţi pe care din variante puteţi să o puneţi în aplicare imediat” (nu-i asa ca parca lucrurile deja s-au luminat?!?!) ... ei, si dupa ce am rabdare sa citesc eu toata aceasta abera... situatie, urmeaza invariabil, comentariile. Aici nu ma mai pot calma pentru simplu motiv ca, dupa ce geo, ne mustra transant: “Va pierdeti vremea cu fleacuri si certuri pentru nimicuri... Viata-i scurta..., cosmin trece direct la un sfat concret indemnandu-l pe Mihai sa fie mai hotarat: “eu as spune sa iti gasesti alta prietena, din cate ai explicat tu mi-am dat seama ca prietena ta e de vina. Da-o afara din casa si ia-ti al doilea job si sa vezi ca in maxim 6 luni o sa fii pe picioare si o sa ai si alta prietena ... Success!"

No comm.

Cat despre duuaaamna psiholog care se screme sincer sa evalueze o situatie profunda intr-un mod obiectiv si stiintific, stabilind si un "program de abordare in itemi pe inventare" and smthg.-uri d-astea, cititorii nostri au deasemnea cateva sfaturi, pe care n-am sa le reproduc aici pentru ca pur si simplu le puteti citi voi, pe-aici. Dar maine, ca sa nu faceti zgomot prin casa ca altii!

Somn usor!


update: intre timp vad ca au mai aparut unele comentarii si sfaturi, pentru ca asa sunt romanii, sfatosi, se implica sincer... gologanu de exemplu... :))

Niciun comentariu: