Atentie la "mesteri"! Politia Capitalei va informeaza!

Problema mesterilor am mai plans-o eu pe-aici, aratand ca timpurile in care vine vremea sa zugravesti peretii sau sa repari cate-o teava care s-a spart la WC, sunt timpurile adevaratelor depresii! Dar intamplarile pe care vi le relatam la timpul lor, despre nea Stelica care in pauzele dintre sfaturi si fluierat, isi dadea cu parerea despre genul de muzici pe care le ascultam la micul aparat de radio in camera in care ma refugiasem de teama manelelor si a dedicatiilor muzicale pe care le facea el de zor intre 2 caramizi si-o pauza publicitara la Radio Romania Actualitati, la emisiunea de dedicatii de sambata sau duminica seara, sunt povestioare amuzante pe langa dramele pe care le-au trait altii si pe care le puteti trai si voi, daca nu deschideti bine ochii si... site-ul Politiei Capitalei, unde Compartimentul de Presa a postat azi un comunicat despre o astfel de drama, o speta rezolvata rapid de politistii Sectiei 13.

Deci mare atentie la mesteri! Altfel, citeste aici ce poti poti!

Politistii au postat si un clip cu imagini filmate in care mesterii sunt eroii principali, iar "faptele lor de vitejie", le puteti urmari in acelasi loc, sub titlul "Santaj si amenintare".

4 comentarii:

george spunea...

Eu cand vine marea zugraveala plec in vacanta si-o chem pe soacra-mea! :)

VORBARETU' spunea...

@george: :)))
desteapta miscare! te ai bine cu ea, nu?! :))

Adrian Seceleanu spunea...

V-as da si eu pe mana un instalator care castiga cat o dama de la inter: 3 milioane a cerut pe o lucrare de o ora.

VORBARETU' spunea...

@sece: varsa-l!