Ce-are s(c)ula cu prefectura?

Este adevarat ca, cel putin la prima vedere, pare cel putin ciudat ca "la varsta" mea in loc de trei copii sa am 3-4 computere prin casa si cam tot atatia provideri de internet, dar ce legatura are asta cu prezenta mea in bucatarie pentru a pregati masa? A enshpea parere intr-un interval scurt decreteza (stie el cine e!): "Nu stiu ce zici tu ca faci si dregi, dar io nu te vad facand mancare... De ce, intreb?/ Nu stiu, nu te vad..." Asta nu e un raspuns, vreau argumente, deci trebuie sa vin cu dovada...?!

2 comentarii:

neo spunea...

daca erai o pizda proasta cu tzatze mari si craci futabili, nici macar nu mai vedea bucataria, darmite ce faci in ea :))..

VORBARETU' spunea...

Ba, una la mana, nedumerirea nu vine de la el, ci de la colegi, amici, etc... Si doi, nu am o parere speciala vis-a-vis de inteligenta mea... :))